dijous, 31 de març del 2011

Weekend sewing

Ja fa uns dies,blogejant ,vaig veure que una blogaire s'havia comprat un llibre de costura que tenia projectes molt xulos.Ella el va comprar a Amazon i jo l'he trobat més econòmic a The Book Depository.
És un llibre amb més de 40 projectes i idees per cosir ,des de pijames i sabatilles fins a uns bloomers("pololos" pantalons bombatxos pels nens).I avui ha arribat per correu.
Sempre he tingut ganes de fer-me alguna peça de roba per vestir i mai m'he atrevit.Espero que amb aquest llibre m'animi a fer-ho.I encara espero més,que els projectes siguin molt fàcils.




Un dels petits plaers de la vida és anar a llegir-lo mentre em prenc un te i un cupcake de gerds amb crema de formatge.


1 comentari:

  1. Molt bon llibre, de els que tinc jo de costura (que no son gaires) el millor! Molt be explicat i amb projectes super xulos!

    ResponElimina