divendres, 25 de març del 2011

Increïble

Avui,havia de tornar a Menork a pasar el cap de setmana.La meva familia ens havia regalat aquesta escapada al Javier i a mi pel meu aniversari.Anàvem a l' hotel "Port Mahó",situat en una de les millors zones residencials.L'hotel té quatre estrelles,disposa d'unes magnífiques vistes al port i està a cinc minuts del centre.
Demà dissabte anàvem a sopar a casa na Mercé i en Toni,amb el Javier i l'Asun i la Marga i el seu "homu".
Peró no us ho creureu:m'he confós amb l'hora de l'avió.L'avió sortia avui a les 08:05 del matí i jo m'he pensat que era a les 08:05 de la tarde.Quan m'he adonat era poc abans de sortir cap a l'aeroport (aprox les 05:30 de la tarde,és a dir les 17:30).En seguida he trucat a l'agència de viatges i m'han dit que el bitllet està perdut.
Per sort hem pogut anular la reserva de l'hotel sense cap cost.
Tinc un disgust molt gran,perque em venia molt de gust.I el pitjor de tot és que la Mercé ja havía preparat el sopar de demà.
Increïble,no?.Doncs és ben cert.

2 comentaris:

  1. Quina ràbia! buenu Patri que no quedeu sense fer-ho! reserva el mateix hotel i avió per un finde de maig o juny i quan siguis allà pensa que no hi series si haguéssis agafat l'avió d'avui!
    un petó

    ResponElimina
  2. Patri, quina ràbia, això no es pot quedar així, reserva un altre cap de setmana, pero fes-ho JA que sino se't passarà...Petons

    ResponElimina