diumenge, 14 de novembre del 2010

Tutorial de miniquilt

Últimament pensava que havia de canviar la foto de l'encapçalament del blog i posar alguna cosa més adient al tema del patch. És per això que he decidit fer un miniquilt que expliqui el nom del meu blog. Primer he fet un petit dibuix per organitzar els elements del qual estaria compost.





I tot seguit he escollit les robes amb les que faria les figures, sobre una base de lli de color gris clar.






Un cop enganxades les peces de roba he resseguit els contorns per perfilar-los amb fils de brodar.



He posat una roba darrera i en mig el farcit.



I ho he revorejat tot amb una cinta de biaix (biass tape) feta amb les robes que em vaig comprar a Creativa.






I així és com ha quedat pel davant.




I així com ha quedat pel darrera.



3 comentaris:

  1. És xulíssim i ho dic jo que a més tinc el privilegi d'haber-lo vist en directe!!!! Crec que podries fer-ne més amb temes concrets, per exemple coses relacionades amb el mar, o amb el Nadal...

    ResponElimina
  2. És preciosa, i queda molt bé com a encapçalament del blog. Contratulations!

    ResponElimina