dimecres, 8 de desembre del 2010

Pitets

Aquesta primavera tenia que fer un regal a una nena(l'Emma) acabada de néixer i em venia de gust fer-li un pitet.Com mai n'havia fet cap vaig treure un patró dibuixant la meitat en un full de diari per així fer l'altre costat exactament igual.Ho vaig fotocopiar i reduir per tenir mides diferents.La plantilla la tinc pasada a cartulina perque a la hora de dibuixar-lo va millor.Naturalment amb el cartró dels cereals que mengen els meus fills,que com veieu donen molt de si.
Vaig comprar un metre de tela de tovallola per posarla a la part de darrera.La vaig triar de color blanc perque és un color més neutre i no va associat a un sexe determinat.A la llarga m'en compraré de més colors.
El pitet que vaig regalar i el segon que vaig fer els hi vaig colocar un botó de pressió ,pero costa molt de que quedin ben posats,així és que després en vaig fer tres més per provar de tancar amb "velcro" i la veritat és que funciona molt millor.

Patrons dels pitets

Pitet gran amb botó de pressió

Pitet petit amb "velcro"

Pitet gran amb "velcro"

Pitet gran amb "velcro"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada