dijous, 13 de gener del 2011

Va de musica

Aquests dies estic mandrosa de cusimenta.En canvi m'ha donat per escoltar música.Diuen que la música és l'aliment de l'ànima,i jo en aquests moments dec necessitar molt d'aliment.Estic escoltant molt la Diana Krall,pianista i compositora de Jazz canadenca ,que toca el piano de meravella.També versiona clàssics de la millor música americana de Frank Sinatra,Billy Joel,Cole Porter,etc.M'agradaria que escoltesiu la inoblidable "I've got you under my skin"d'aquest últim versionada per ella.



També m'agrada molt d'ella la cançó "The look of love" que és una de les més conegudes.


 

I el cantant que he descobert no fa gaire i que m'apassiona és en Seal.Seal és un cantant,músic i compositor britànic de soul.A pesar de que físicament és un home rude(té una gran cicatriu a la cara),la seva veu expressa una certa  melanconia.Algú el coneixerà perquè està casat amb la model alemanya Heidi Klum(aquest blog ja sembla "Salsa Rosa").Una de les cançons més maques és "It's a man's world" del mític James Brown.

1 comentari: