dissabte, 1 de gener del 2011

Primer post de l'any

Bon any a tothom.Avui he fet per primer cop a la meva vida escudella i carn d'olla.La veritat es que m'ha portat molta feina,sobretot perque no tenia l'olla adequada.N'he hagut de demanar una i fer-ho en tres olles diferents.També vaig comprar unes reds perque no es barregesin les verdures amb la carn que em van costar una pasta i a les quals no hi cabia pràcticament res.A l'hora de bullir els galets(eren de mida tiburón),han estat al menys mitja hora llarga.Després m'he adonat que no havia fet la pilota i que ja no tenia temps de ferla i bullirla.Ho he posat tot ben posadet en safates que quasi no cabíen al microones,amb lo que m'ha costat molt tenir-ho tot calent;quan tenía una safata calenta,l'altre ja estava freda.Tot plegat un desastre.Sort que el Javier ha fet uns magrets d'ànec amb poma i ceba caramelitzada que li han quedat espectacularment bons.
Així i tot els convidats(com que són educats) m´han dit que els hi ha agradat molt.
Veieu algunes fotos del menjar que trigaré força temps a tornar a fer:





1 comentari: