dimarts, 23 d’octubre del 2012

Bossa de cuir

La meva primera bossa de pell.















2 comentaris:

  1. Patri, hola, soc la Judith (Raimon)! Veig que vas treballar molt cap a final d'any. Felicitats! Voldria la teva recomanació sobre màquines de cosir portables i fàcils(encara no sé si m'hi afeccionaré o no). Alguna marca o model BBB (bueno, bonito y barato)? Al catàleg de punts de "la Caixa" hi ha una Jata i Ikea també en té una. Opinió? Moltes gràcies i molts records per a les nenes. Judith

    ResponElimina
  2. Hola Judith , soc la Patri.La veritat es que no tinc molta opinio de les maquines de cosir.Veig que son forca barates.Depen de per que la vulguis.Si et vols afeccionar al patchwork potser t,hauries de comprar alguna de gama una mica millor.La meva es una sigma de gama mitjana i la veritat es que es una bona maquina.No se si abans de decidirte vols venir a casa i probar la meva et puc ensenyar una mica com funciona.La veritat es que la meva fa moltes coses que jo no utilitzo i potser no li trec tot el profit.
    Si vols veniu un dia a sopar amb el Rai i te la mires.Ja em diras alguna cosa. Un peto.

    ResponElimina