dilluns, 27 de juny del 2011

"Taste of America"

L'altre día passejant pel barri amb l'Anna O. varem descubrir la botiga "Taste of America".




Com el seu nom indica és una tenda a on venen aliments típicament americans, desde aperitius, begudes, esmorzars, condiments, dolços, rebosteria, salses i fins i tot parament per la llar. Una "canya"  de botiga.
Com això de fer pastissos m'agrada molt em vaig comprar dos preparats (en tenen més de cinquanta per escollir) :
-Strawberry Supreme de Duncan Hines.
-Blueberry Muffin Mix de Betty Crocker.


Avui he fet el primer, Strawberry Supreme. Al preparat hi has d'afegir ous, aigua i oli vegetal.




Inconvenients en que m'he trobat:
-El liquid el mesuren en tasses (cups) sense posar el volum amb nº i l'unitat pertinent.
Jo he suposat que una tassa són 250 ml.
-La temperatura del forn te la posen en ºF.
He hagut de fer el factor de conversió a ºC : ºC = (ºF - 32) 5/9. Així i tot surt una temperatura massa baixa per fer un pastís, amb lo qual he posat la temperatura que he cregut convenient.

En canvi el Blueberry Muffin Mix de Betty Crocker (el faré un altre día) té els volums en ml. i les temperatures en ºC.



El desemmotllat ha estat fatal.





I ho he arranjat una mica posant-li crema de llet per sobre.
De gust, pas malament, recorda als marshmallows (nubes) de fresa.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada