divendres, 1 d’abril del 2011

Bloganiversari

Avui fa 6 mesos que vaig començar aquest blog.També era divendres.Feia temps que ho portava de cap i parlant amb la Maribel (una companya de feina) em va animar a fer-ho.
He escrit 90 posts.Al principi en publicava 1 cada dia.Ara ja m'estic relaxant més.
He tingut més de 4.800 visualitzacions de pàgina,el 90% d'Espanya.El 10% restant de diversos països:Estats Units,Suïssa,Rússia,Regne Unit,França,Croàcia,Dinamarca,Països Baixos,Portugal,Mèxic,Andorra,Alemanya,Malàisia,Australia,etc.
Pero el que és cert,és que estic contenta d'haver-ho fet,doncs m'ha servit per tornar a escriure,per aprendre millor català,per practicar la fotografia i el més important de tot,per aprendre una miqueta d'informàtica.



1 comentari:

  1. felicitats! sis mesos sent constant, variada i entretinguda!

    ResponElimina